piątek, 16 maja 2014

Nowy blog! - Rebel ♥

Cześć i czołem!
Ze względu na to, że kończę to opowiadanie, postanowiłam pisać nowe. Będzie troszeczkę inne od ''Survival'', ale mam nadzieję, że wam się spodoba. Zapraszam na prolog i zwiastun.

link: http://rebel-fanfiction.blogspot.com/  <blog oficjalnie zacznie ''działać'' 29 maja, wtedy będzie opublikowany prolog, jak na razie ten blog jest pusty>

'' Moja historia jest pokręcona. A ja jestem osobą, która wręcz przyciąga kłopoty.
Niby mam wszystko. Rodzinę, dach nad głową, przyjaciół, pasję, marzenia, jednak czegoś mi brakuje. A no tak... miłość. Zawsze miałam z nią problemy, każdy chłopak okazał się palantem. Dlatego właśnie jestem ostrożniejsza. Na zewnątrz twarda i silna, a wewnątrz to już zupełnie inna sprawa. Jednak kiedy trzeba, zrobię dosłownie wszystko by obronić rodzinę, przyjaciół, tych, których kocham.
Do tamtego feralnego dnia, nie miałam pojęcia, że jedno słowo potrafi zmienić całe życie. Pozostaje tylko kwestia tego czy na lepsze, czy może na gorsze?

OKO ZA OKO, AŻ WSZYSCY OŚLEPNĄ "
    




<zwiastun mojego autorstwa> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz