poniedziałek, 2 września 2013

Bardzo ważne ogłoszenie!!!

Tak więc, zacznę od tego, że pisanie tego ogłoszenia sprawia mi niewiarygodną trudność. Głównie przez łzy, które bezustannie spływają po moim policzku. Czuję się z tym strasznie, okropnie. Miałam nadzieję, że to się nigdy nie stanie, ale chyba się myliłam. Zastanawiam się nad usunięciem bloga...
To dla mnie strasznie trudne, bo blog, pisanie dla was, to wszystko jest spełnieniem moich najskrytszych marzeń, ale niestety... szkoła. Muszę mieć świadectwo z paskiem, aby wyjechać w przyszłym roku tak więc, będę musiała trochę się postarać i zacząć uczyć. Wczoraj wieczorem, przed snem myślałam o tym. Wiem, że was zawiodłam... przepraszam...
Moja koleżanka podpowiedziała mi, że mogę pisać w weekendy, wolne dni, albo po trochu w ciągu tygodnia. Wtedy rozdziały byłyby zdecydowanie rzadziej, ale jednak by były. Nie mam pojęcia co zrobić. Czuję się strasznie, to strasznie boli. Tworzyłam ten blog od zera, od niczego. Osiągnęłam na prawdę dużo jak dla mnie. Jestem prze szczęśliwa, że mogłam się z wami podzielić moimi wypocinami, spełniłyście moje marzenia i wspierałyście mnie do końca, który prawdopodobnie nadejdzie niebawem. Ostateczną decyzję ogłoszę w nowym poście. Muszę jeszcze nad tym pomyśleć. W każdym razie... dziękuję za wasz czas, który poświęciłyście na czytanie mojego opowiadania, dziękuję za wspaniałe komentarze, dziękuję za każde nowe wyświetlenie, za każdego nowego obserwatora. Nie mam pojęcia co jeszcze napisać, a moja klawiatura jest cała mokra od łez, więc na tym kończę. Dziękuję za to, że byłyście. Po prostu dziękuję...
Kocham was skarby...
Na zawsze wasza
Coffee
♥♥♥

4 komentarze:

  1. Nie usuwaj bloga, bo jest naprawdę bez błędny. Pisz po trochę w weekendy a w tygodniu przykładaj się do nauki. Naprawdę proszę nie usuwaj. Doszłaś bardzo daleko. Nie chcemy Cię stracić. Nie chcemy stracić tego bloga. On jest dla mnie/nas wszystkim. I nie chcemy umrzeć z ciekawości co się stanie w następnej części, której może już nie być. ;))
    Kochamy Cię Siostrzyczko! <3
    NIE USUWAJ, PROSZĘ. :C
    Gorące pozdrowionka i całusy. Ada. ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz po trochu w weekendy kilka np. 3 rozdziały. Jezu ja go kocham i jak się nie dowiem jest na końcu to się popłaczę ;c

    NIE USUWAJ GO!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie usuwaj go, proszę. to jest najlepszy blog jaki kiedykolwiek czytałam. możesz dodawać rozdziały nawet raz na miesiąc, ale nie usuwaj tak dobrego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ryczę jak opętana! Błagam Cię nie usuwaj mojego ulubionego bloga ! Załamię się jak to zrobisz ! Nic się nie stanie jeżeli rozdziały będą pojawiały się rzadziej... Kocham twoje opowiadanie :C Jeżeli usuniesz bloga to się załamię ! :'CCC


    NIE USUWAJ GO ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

    OdpowiedzUsuń