piątek, 6 grudnia 2013

Konkursy!!!


Hejka skarby!
Wpadam do was z konkursami  :D

Konkurs 1  (dla blogerek)
Zadanie: Napisz świątecznego imagina  :)
Zasady:
- prace konkursowe przyjmuję do 3.01.2014
- imaginy wysyłajcie na mój e-mail: martyna.dopieralska123@gmail.com
- w tytule wiadomości wpiszcie: ''Konkurs 1''
- wyniki opublikuję 5.01.2014
- wasze prace nie będą publikowane
- wysyłając imagina podajcie swoje nicki, bądź imiona

Nagrody:
#1   Będę promowała bloga zwyciężczyni przez pół roku   +dodatkowa nagroda, którą zwyciężczyni sama sobie wybierze np. zwiastun na bloga
#2   Będę promowała bloga przez trzy miesiące +dodatkowa nagroda  (jak wyżej)
#3   Będę promowała bloga przez miesiąc  +dodatkowa nagroda

<Może nie mam zbyt wielu czytelników, ale zawsze to jakieś dodatkowe źródło :>

Konkurs 2  (dla czytelniczek mojego bloga)
Zadanie: Napisz jaką postać z mojego opowiadania lubisz najbardziej i dlaczego?
Zasady:
- prace konkursowe przyjmuję do 3.01.2014
- imaginy wysyłajcie na mój e-mail: martyna.dopieralska123@gmail.com
- w tytule wiadomości wpiszcie: ''Konkurs 2''
- wyniki opublikuję 5.01.2014
- wasze prace nie będą publikowane
- wysyłając imagina podajcie swoje nicki, bądź imiona

Nagrody:
#1   Zwyciężczyni zostanie jedną z bohaterów mojego opowiadania  :) +specjalnie napisany imagin
#2   Specjalnie napisany imagin +zadedykowany rozdział
#3   Zadedykowane trzy rozdziały



PS. Można zgłosić się do dwóch konkursów na raz!
Chciałabym aby jak najwięcej osób wzięło udział w tych konkursach, więc rozsyłajcie gdzie się da info o konkursach  :D
Jeśli macie jakieś pytania to pytajcie pod tym postem  :)
Trzymam za was kciuki ♥


Niedługo wpadam z nowym rozdziałem skarby!
Kocham was
♥♥♥

4 komentarze:

  1. Wzięłabym w 1, ale weny na imagina nie mam. ;// Spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wezmę udział w 1 ♥ Może się uda :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodawaj następną część, bo umieram . *.*

    OdpowiedzUsuń