poniedziałek, 23 grudnia 2013

Sezon drugi!

Sezon Drugi!

Hejka, serdecznie zapraszam was na drugi sezon mojego opowiadania '' Survival ''. Dziękuję wam z całego serca za to, jak bardzo wspierałyście mnie przez cały pierwszy sezon. Mam nadzieję, że was nie zawiodę. Oto krótki prolog drugiego sezonu:

'' Zamknęłam oczy pełne łez. W mojej głowie przewijały się nasze najcudowniejsze chwile spędzone razem. Do moich oczu zaczęło napływać coraz więcej słonego płynu. Leżąc na moim łóżku, usłyszałam pukanie do drzwi. Niechętnie podeszłam do nich i nacisnęłam klamkę. Zobaczyłam Lou, którego nie widziałam od... nie pamiętam nawet jak długo nie wychodziłam z pokoju. Nie pamiętam czy ostatnio jadłam cokolwiek. Nie mogę nic przełknąć. Wpuszczając przyjaciela do środka wytarłam twarz od łez. Usiadłam na łóżku, a Louis zajął miejsce obok mnie.
- El, błagam cię. Wyjdź z pokoju, przewietrz się, pójdź na spacer czy coś. Albo chociaż zjedz cokolwiek. Martwię się o ciebie.
- Nie musisz. - odpowiedziałam ochrypłym głosem. - Poradzę sobie sama. Nie potrzebuję nikogo.
- Spójrz na siebie, wyglądasz jak chodząca śmierć. Chcę ci po prostu pom...
- Nie potrzebuję pomocy! Ani litości! Od nikogo! Daj mi spokój błagam. - wybuchnęłam płaczem. Lou przysunął się do mnie i mocno przytulił.
- Nie mam pojęcia co się z tobą dzieje.
- Odkąd mnie zostawił? Umieram, to wszystko. ''


Zapraszam również na zwiastun:





Tym akcentem oficjalnie otwieram nowy sezon opowiadania '' Survival ''
Niedługo wstawię nowy rozdział.
Jest mi jednak bardzo przykro, bo widzę, że z każdym rozdziałem jest was coraz mniej  ;c
Praktycznie nikt już nie komentuje ;c
Mówi się trudno, mimo wszystko
kocham was skarby
♥♥♥


6 komentarzy:

  1. Boże nie mogę się doczekać tego sezonu czekam niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Cię. Wesołych Świąt i wgl. Nie mogę się doczekać. Czuję, że będą emocje a ja będę płakać. :C Ona musi przeżyć!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. NEXT TU I TERAZ !! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale piszesz <3 nigdy nie komntowalam ale zawsze tu bylam i wszystko czytalam <3 kochamy Cie !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj zaczełam czytac i czytam juz 2 godziny spodobał mi sie :D PISZ DALEJJJJ xD CHce aby znow harry był z el najlepeij jakby nagrala pisoenke swoja i stala sie troche sławna wiec mogli by byc razem :D sry za błedy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy NEXXT? <3

    OdpowiedzUsuń